Proč si vybrat XEROX
Historie společnosti Xerox
Prapočátek všeho
8. února 1906 se ve městě Seattle narodil pan Chester
Carlson, který začal experimentovat
s využitím principu fotovodivosti
a v roce 1938 vytvořil první
xerografický obraz.Chesterova vynálezu se ujímá společnost Haloid, výrobce fotografických materiálů, a tak vzniká značka Xerox. Začíná vývoj a výroba první kopírky – Xerox model A (The OxBox)
V roce 1959 přichází na svět Xerox 914, první plně automatická kopírka na světě! Je natočena první TV reklama na produkt společnosti Xerox. Podle časopisu Fortune je Xerox 914 nejúspěšnější technologický produkt americké historie!
V roce 2000 Xerox provádí akvizici divize Color Printing and Imaging (CPID) společnosti Tektronix zabývající se vývojem a výrobou zejména barevných tiskáren. Nejzajímavějším produktem je řada tiskáren Phaser používající unikátní technologii tuhého inkoustu (Solid Ink).
Nejen kopírkyKromě kopírovacích zařízení Xerox také v roce 1973 přichází se základy Ethernetu a v roce 1981 vzniká Xerox Star Information System, stolní počítač vybavený vlastním operačním systémem, textovým editorem, tabulkovým procesorem, kreslícím programem a síťovým připojením.
V roce 1972 byla také ve vývojovém centru Xerox vynalezena takzvaná kuličková myš, která se stala součástí počítače Xerox Alto a sloužila k ovládání grafického uživatelského prostředí.
XEROX DNES
Xerox vyrábí a nabízí vše, co souvisí se zpracováním dokumentů: od černobílých a plnobarevných multifunkčních zařízení (kopírka, tiskárna, fax a skener) a produkční tiskárny (černobílé, s doplňkovou barvou, plnobarevné, technologie laser i inkjet) až po kompletní sortiment softwaru, který spravuje, monitoruje a řídící celý proces životního cyklu dokumentu.
Ke všem dodávávaným zařízením nabízí XEROX spotřební materiál – tonery, různé druhy kvalitního papíru pocházejícího z kontrolovaných zdrojů, transparentní fólie pro tiskárny i kopírky, samolepící štítky a variabilní speciální tisková média.
NABÍDKA PŘÍNOSŮ XEROX OFFICE
Multifunkční systémy Xerox jsou cíleně navrženy pro potřeby moderních organizací. Jsou špičkové svou výjimečnou rychlostí, kvalitou a spolehlivostí, ale mají ještě další výrazné přednosti.
- vyšší produktivita
- integrované pracovní postupy
- spolehlivé zabezpečení
- lepší řízení nákladů
- snadná správa zařízení
- šetrnost k životnímu prostředí
Ze srovnávacích testů prováděných nezávislými výzkumnými pracovišti jednoznačně vyplynulo, že multifunkční tiskárny Xerox Office mají výrazné přednosti jako vyšší produktivitu, integrované pracovní postupy, spolehlivé zabezpečení, lepší řízení nákladů, snadnou správu zařízení a vynikající ekologické parametry.
Vyšší produktivita
Rychlý tisk a kopírování na multifunkčních tiskárnách Xerox jsou doplněny praktickým provedením, které přispívá k produktivitě pracovních týmů.
Díky snadnému intuitivnímu ovládání, možnosti zpracovávat více úloh zároveň, účinným nástrojům ke zvyšování produktivity a snadné výměně spotřebních materiálů je práce efektivnější, ale ne náročnější.
Skutečné zpracovávání více úloh zároveň
Můžete například odesílat faxy, když probíhá kopírování. Nebo snímat dokumenty, zatímco se jiné tisknou. Naše zařízení jsou systematicky řešena pro zpracovávání více úloh současně. Nikdo tedy neztrácí čas čekáním, až na jeho úlohu dojde řada.
Snadné ovládání
Zařízení Xerox mají velké dotykové ovládací panely, na kterých jsou všechny funkce dostupné rychle a snadno. Přehledné a logické nabídky usnadňují použití i těch nejsložitějších funkcí a navíc je lze upravit pro používaný jazyk a postupy, čímž se ještě více zvyšuje produktivita.
Integrovaná tisková fronta
Většina multifunkčních tiskáren Xerox pro pracovní skupiny umožňuje zjistit stav tiskové úlohy z vašeho počítače. Díky integrované tiskové frontě pro kopírování, tisk, faxování i snímání máte úplný přehled, takže při odesílání úlohy předem víte, jak je zařízení vytížené, jestli potřebuje doplnit papír nebo má nějaký problém. K tiskárně tedy nemusíte tak často chodit a máte více času na vlastní práci.
Print around
Funkce Print Around za Vás spravuje frontu úloh. Když byla nějaká úloha pozastavena kvůli chybějícím prostředkům (např. konkrétnímu formátu nebo typu papíru), jsou úlohy za ní posunuty dopředu a vyřízeny bez zdržování. Pozastavená úloha je zpracována po doplnění chybějících prostředků.
Sady SMART Kit
Technologie Xerox SMART Kit™ umožňuje průběžně sledovat stav spotřebních materiálů, např. zobrazovacího válce a fixační jednotky, a když je potřeba je vyměnit, včas připomene objednání.
Global print driver
Ovladač Xerox Global Print Driver šetří čas a práci, protože není nutné stahovat jednotlivé tiskové ovladače. Je globální, takže podporuje všechny tiskárny, nejen naše.
Mobile Express Driver
Ovladač Xerox Mobile Express Driver je ideální pro uživatele, kteří cestují nebo pracují na více místech. Umožňuje vyhledat a použít PostScriptovou tiskárnu odkudkoli, a to dokonce i jiné tiskárny než Xerox.
Integrované pracovní postupy
Multifunkční tiskárny Xerox jsou řešeny tak, aby vyhověly Vašim potřebám a podporovaly a zdokonalovaly Vaše stávající pracovní postupy. Na dotykový ovládací panel lze přidat vlastní nabídky se speciálními funkcemi a praktické nástroje pro snímání usnadňují pořizování, ukládání, používání, sdílení a správu informací.
Common Driver Platform
Řešení Common Driver Platform slouží k tomu, aby pracovníci u všech tiskáren a multifunkčních zařízení Xerox ve firmě měli stejné uživatelské rozhraní. Pokud umějí pracovat s jedním zařízením, umějí pracovat se všemi.
Xerox Extensible Interface Platform
Xerox Extensible Interface Platform neboli EIP je nástroj instalovaný do zařízení, který umožňuje integraci Vašich podnikových aplikací a pracovních postupů. K těmto aplikacím máte přístup přímo z dotykového displeje, který lze také upravit podle vlastních potřeb. Můžete si například usnadnit práci vytvořením ikony na dotykovém displeji pro funkci „Fax pro účetnictví dodavatelů“ nebo „Snímání pro zpracování objednávek“. Jednotliví uživatelé, kteří se identifikují svými přihlašovacími údaji, mohou používat různé nabídky a možnosti.
Cílová umístění při snímání
Na multifunkčních tiskárnách Xerox lze snadno snímat do různých cílových umístění, a to i do několika najednou. Podporují snímání v síti, snímání do schránky, do e-mailu a do domovského adresáře. Pomocí volitelných softwarových balíčků pro snímání lze informace odesílat také do různých databází a dokumentačních systémů. Díky podpoře protokolu LDAP (Lightweight Directory Access Protocol) mohou uživatelé vyhledávat a zadávat cílová umístění pomocí firemního adresáře.
Náhled miniatur
Podle náhledu miniatur lze rychle a snadno poznat dokumenty nasnímané do schránky multifunkční tiskárny. Uživatelé mohou procházet miniatury na displeji ovládacího panelu a vybírat položky, které chtějí poslat faxem nebo e-mailem.
Zachování produktivity mimo kancelář
Ať jste kdekoli, můžete stále řídit toky dokumentů, být v kontaktu s kanceláří a svými spolupracovníky. Díky nabídce různých řešení od společnosti Xerox a našich obchodních partnerů je Váš mobilní pracovní režim jednodušší, pohodlnější a bezpečnější.
Spolehlivé zabezpečení
Multifunkční tiskárny Xerox jsou řešeny tak, aby chránily Vaše informace před jakýmkoli neoprávněným přístupem, ať úmyslným nebo neúmyslným. Od okamžiku vytvoření jsou dokumenty chráněny řadou opatření, např. ověřováním uživatelů, ochranou pomocí hesel, šifrováním a zabezpečeným mazáním souborů. Navíc jsou konkrétní tisková, kopírovací, snímací a faxová zařízení chráněna vlastním firewallem. Společnost Xerox také spolupracuje se špičkovými poskytovateli zabezpečení informačních technologií, aby byly Vaše citlivé informace chráněny.
Zabezpečení je zajištěno na všech úrovních:
- zabezpečení dokumentů
- zabezpečení zařízení
- zabezpečení volitelného pevného disku
- zabezpečení sítě
Lepší řízení nákladů
Společnost Xerox poskytuje několik úrovní funkcí pro účtování a řízení úloh, které umožňují sledovat a snižovat provozní náklady. Různými nástroji lze omezit používání barevného tisku, nastavit tiskové kvóty a sledovat využití.
Software Standardní účtování
Xerox Software Standardní účtování Xerox usnadňuje sledování, jak (a kdy) se používají Vaše multifunkční zařízení. Tento praktický nástroj k účtování úloh vytváří podrobné sestavy všech tiskových, kopírovacích, skenovacích a faxových činností s časovými razítky. Tyto sestavy, které jsou dostupné v celé síti, zjednodušují řízení nákladů a výběr optimálního umístění jednotlivých zařízení.
Účtování v síti
Funkce účtování v síti rozšiřuje způsoby účtování úloh, umožňuje integraci s účetními a fakturačními systémy od jiných dodavatelů a snadné účtování nákladů uživatelům.
OptimiDoc
OptimiDoc rozšiřuje multifunkční zařízení a tiskárny o funkcionalitu, která pomáhá firmám snižovat náklady, zjednodušovat práci a zajistit bezpečnost dokumentů.
SafeQ
YSoft SafeQ je platforma workflow řešení pro organizace, které chtějí mít pod kontrolou náklady na tisk, vytvářet efektivní digitální workflow a zvýšit bezpečnost dokumentů i tištěných 3D objektů v prostředí 2D a 3D tisku.
Snadná správa zařízení
Multifunkční systémy Xerox se nejen snadno ovládají, ale také snadno spravují. Společnost Xerox vyvinula různé nástroje pro správu, které Vám umožní maximálně využít Vaše investice s minimálními časovými a pracovními nároky.
Obousměrné tiskové ovladače
Obousměrné tiskové ovladače zobrazují uživatelům na počítači v reálném čase informace o stavu spotřebních materiálů, papíru a fronty úloh.
CentreWare Web
Software Xerox CentreWare Web je řešení pro správu zařízení od libovolných dodavatelů, kterým lze konfigurovat, sledovat, řídit a vykazovat síťové tiskárny a multifunkční systémy všech značek. Pomocí průvodců v prohlížeči zvládnete všechno ze svého počítače a nemusíte ani vstát od stolu.
Služba CentreWare Internet Services
Službu CentreWare Internet Services lze využívat prostřednictvím webové stránky otevřené v multifunkčním zařízení. Z kteréhokoli běžného webového prohlížeče lze zjišťovat podrobnosti o stavu operací, množství spotřebního materiálu, spravovat nastavení systému a řídit přístup a účtování.
Šetrnost k životnímu prostředí
Čtyři ekologické cíle společnosti Xerox
Odpovědný a udržitelný přístup k životnímu prostředí je pro společnost Xerox jednou ze zásad podnikání. Všechny činnosti na všech úrovních a na všech pracovištích společnosti Xerox jsou součástí dlouhodobého programu, který stanoví úkoly ve čtyřech oblastech: ochraně klimatu, ochraně biodiverzity, regulaci znečištění a snížení množství odpadu.
Ochrana klimatu
Svými energeticky účinnými výrobky a řešeními snižujeme spotřebu energie při vlastním provozu i provozu našich zákazníků, a tak zmenšujeme výslednou uhlíkovou stopu. Naším cílem je dosáhnout nulové uhlíkové stopy.
Ochrana biodiverzity
Odpovědně vybíráme své dodavatele papíru, který prodáváme, naše technologie umožňují používat papír efektivně a ve spolupráci s organizací The Nature Conservancy podporujeme šetrné lesnické postupy. Také poskytujeme řešení a služby, které snižují závislost kancelářských pracovišť na papíru.
Regulace znečištění
Chemikálie používáme uvážlivě a odpovědně. Hledáme alternativy, které jsou šetrnější k životnímu prostředí. Naše výrobky fungují bezpečně a lze je šetrně zlikvidovat.
Snižování množství odpadu
Snažíme se snižovat množství odpadu při svém provozu i při používání našich výrobků. S odpady nakládáme odpovědně a hledáme vhodné způsoby jejich zužitkování a recyklace. V rámci programu Xerox Green Work Alliance® přijímáme tonerové kazety a obaly od zákazníků k recyklaci.
VÁŠ DŮVOD PŘOČ ZVOLIT XEROX
ConnectKey je zcela softwarová platforma společnosti Xerox. Její hlavní výhodou je výrazné zjednodušení pracovních postupů a zvýšení produktivity. Kromě standardních funkcí tisku a kopírování vám přináší řadu dalších výhod:
- Tiskněte prakticky odkudkoli s aplikacemi pro mobilní tisk společnosti Xerox.
- Skenujte dokumenty přímo ze zařízení v prohledávatelném formátu S-PDF s textovou vrstvou
- Naskenované dokumenty ukládejte tam kam potřebujete, včetně cloudových a SAAS služeb jako Office 365, DropBox™, Google Docs, SharePoint a dalších
- IT profesionálové mohou spravovat flotilu zařízení vzdáleně. Aplikace „vzdáleného ovládacího panelu“ nabízí možnost převzít kontrolu na dálku, pomoci uživatelům s řešením problému a současně je školit
- Multifunkční zařízení na platformě ConnectKey pravidelně odesílají informace potřebné pro automatickou fakturaci, upozorňují na nutnost údržby a dokáži si objednávat spotřební materiál. Dostupnost těchto služeb závisí na úrovni servisního kontraktu
- Otevřená platforma EIP (rozšířené uživatelské rozhraní) umožňuje softwarovým vývojářům vytvářet aplikace, které jsou následně ovládány prostřednictvím dotykového displeje zařízení
- Díky možnosti definovat vlastní „jednotlačítková“ skenovací workflow přímo na úvodní obrazovce ovládacího panelu šetříte čas a předcházíte možnostem vzniku chyb
- Vaše tiskové a skenovací úlohy budou plně zabezpečeny. Platforma ConnectKey jako jediná zahrnuje přidanou bezpečnostní vrstvu společnosti McAfee. Tato vrstva spolupracuje s aplikaci McAfee ePolicy a zajišťuje maximální úroveň zabezpečení před potenciální hrozbou malware. Pomocí technologie „whitelistingu“ jsou potenciálně škodlivé procesy zakázány
- Spotřebu energie budete mít pod kontrolou díky unikátní podpoře CISCO PowerWise a kompatibilita s řešením CISCO TrustSec poskytne dokonalou kontrolu nad vaším strojovým parkem
Přestože větší část technologií ConnectKey pracuje skrytě, výhody jsou zřetelné a okamžitě využitelné. ConnectKey vám přináší kontrolu nákladů, produktivitu, bezpečnost a pohodlí.